ورود

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

به مجموعه ای از تبلیغات که با ابزار های دیجیتالی برای تبلیغات محصولات و یاخدمات استفاده میشود دیجیتال مارکتینگ میگویند. در واقع تمام فعالیت های که در راستای تبلیغات محصول، خدمات، برند و بررسی رقبا صورت میگیرد را دیجیتال مارکتینگ میگویند. تحلیل رفتار مشتریان بر خلاف بازاریابی سنتی به شدت حائز اهمیت است به همین خاطر شرکت ها به منظور جذب مشتری بیشتر از تمام ابزار های دیجیتالی استفاده میکنند تا از رقبای خود عقب نمانند.
امروزه بیشتر کارفرماها میدانند که اگر از بستر اینترنت در کسب و کار خود غافل شوند مشتریان کمتری داشته و پیشرفت چندانی نخواهند کرد بنابراین از تمام امکانات مانند وب سایت، شبکه های اجتماعی، تلفن همراه و ایمیل استفاده میکنند تا در میان رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشند و با افزایش مشتریان خود به کسب و کارشان رونق ببخشند. دیجیتال مارکیتنگ در برابر بازاریابی سنتی مزایای بسیاری دارد.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

در دسترس بودن مخاطب

با استفاده ازابزارهای دیجیتال مارکتینگ به راحتی میتوانید با مخاطب ارتباط برقرار کنید و نیاز های مشتریان تحلیل و براساس آنها پیش بروید به این ترتیب سخت ترین مرحله را پشت سر گذاشته اید.

مقرون به صرفه

در مقایسه با بازار یابی محتوایی هزینه کمتری در پی دارد و قابلیت بازگشت سرمایه وجود دارد.

حذف مکان و زمان

از این طریق میتوانید با سراسر دنیا تجارت کنید.

تنوع امکانات تبلیغاتی

ابزار های و روش های گوناگونی جهت تبلیغات و جذب مخاطب در دسترس شما خواهد بود.