ورود

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

با پررنگ تر شدن شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره ما، بازاریابی شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای دیجیتالی حائز اهمیت فراوان است. تولید محتوای شبکه های اجتماعی یا همان سوشیال مارکتینگ اگر به درستی صورت بگیرد سبب افزایش مشتریان و درآمد کسب و کارهای آنلاین نیز میشود.

فواید بازاریابی شبکه های اجتماعی

اصلی ترین ویژگی رایگان و به صرفه بودن این نوع بازاریابی است. همه گیر بودن و عضویت اکثر افراد جامعه در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از فواید آن محسوب میشود. جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی اساس هر کسب و کار محسوب میشود. شناخته شدن برند شما و جستجوی آن توسط کاربران به بهبود رتبه شما در موتور های جستجو و اعتماد کاربران به شما یکی دیگر از فواید بازاریابی شبکه های اجتماعی است. تعامل مستقیم با مشتریان و بررسی علایق آنها در بهبود ارائه خدمات کسب و کارتان نقش اساسی دارد.

ویژگی محتوای سوشیال مارکتینگ

  • عدم تمرکز روی فروش و ارائه خدمات

تجربه ثابت کرده تمرکز بر روی این موضوع نتیجه عکس داده و برند شما را از میان رقبا خارج میکند.

  • تولید محتوای جذاب و هدفمند

تولید محتوای هدفمند منجر به جذب کاربران هدفمند میشود و این نکته قابل توجهی در بازاریابی محتوایی است.

  • استفاده از هشتگ های مناسب

استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط سبب میشود پست و محتوا و در نهایت برند و کسب و کار شما بیشتر دیده شود.

  • اشتراک لینک مقالات وب سایتتان

مقالات وب سایتتان را کامل و جذاب بنویسید و بخشی از آن را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید تا با این کار کاربر را برای خواندن ادامه مطلب در سایتتان ترغیب کنید.

  • پست های جایزه دار برای کاربران فعال 

پست هایی که با هدیه و جایزه ای از سوی شما همراه باشد سبب تشویق کاربران برای تعامل بیشتر و اشتراک گذاری شما با سایرین خواهد بود.

  • ایجاد عکس نوشته ها

محتوای دیداری و عکس نوشته همواره جایگاه ویژه ای بین کاربران داشته و دارد.

  • اینفلوئنسرها

بلاگران و اینفلوئنسرها به شدت میان کاربران نفوذ داشته و میتوانند نقش بسزایی در تبلیغات کسب و کار و برندشما داشته باشند.

  • تیتر های مهم و هدف دار

تیترها میتوانند سبب جذب و یا دفع مخاطب شوند پس در انتخاب آنها دقت کنید.

  • انتشار مطالب با نظم و زمان مشخص

انتشار محتوا در زمان و با نظم خاص میشود تا کاربر برای بخش بعدی محتوا مشتاق تر باشد و موتورهای جستجو را به این نظم عادت دهد.